Same,same but different

Idag kom jag och sanna fram till att jag verkligen hittat staden för mig! Sen jag kom till munchen har jag sett EN katt, helt underbart!

Idag har jag handlat, det är väl mest det vi gör på dagarna..handlar,lagara mat, diska, städa o.s.v..
Jag fastnar ju dock lite här framför internet, men jag hinner ändå:)

Läste slomskis blogg häromdagen, där hade hon gjort en lista på hur man märker att man är vuxen. jag skulle vilja påstå att jag och isabel uppfyller de föesta vuxenkraven, i samlar vuxenpoäng som dårar här nere!

Ni kommer inte känna igen mig när jag kommer hem! Klart att jag har kvar becca, men har funnit en annan becca här med, det ni! Men det är nog inget som inte försvinner om ett tag, hahha:P Jag har lagat lasange..och igår diskuterade vi priser på dammsugare.. det går utför..
Nuförtiden cyklar jag ju också varje dag, något som var otänkbart för mig hemma i Borås, jag har även(till nellbus förskräckelse) vandrat i berg här nere, vi var på en dagsutflykt(!) till Garmisch(alperna) och vandrade i berg... hahahha

Nella blunda!

Jag dricker snabbkaffe..men det har till och med jag svårt att stå ut med, en kaffebryggare står högst på önskelistan till jul! En röd, så den passar i mitt o izzys kök;)

Nu ska jag gå och laga lite mat sedan bär det av till skolan:)

//Becca:)

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad jag saknar dig!!!

2008-10-24 @ 16:06:12
URL: http://mariavegborn.blogg.se/
Postat av: vicky

har dock fortfarande inte blivit vuxen än... men börjar närma mig ;)

2008-11-04 @ 18:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0