Ein münad i münchen...

Förlüt förlüt förlüt förlüt! hahah ser kul ut med tysk stavning;) men jag och isabel skäms lite, vi borde bli bättre pü astt uppdatera, problemet är att när vi väl kommer till ett internetcafé, vilket oftast är pü helgerna, sü veckorna är fullspäckade med dans(:D) sü tar det sü himla lüng tid att läsa ikapp alla andras bloggar sü vür egen pärla hinns inte med!

Vi har ju nu äntligen fütt flytta in i vür egna lägenhet, känns skönt, har nu ett eget rum och vi har ett kök man kan sitta i, det är lyx här nere ska ni veta! vi bor pü en liten mysig innegürd där vi kan ropa över till de andra om det är nügot som behövs:) dagarna rullar pü, vi äter sover och dansar, pü helgerna försöker vi underhülla oss lite,men kommer oftast inte igüng förrän framüt kvällningen! jag och isabel für annordna en inflyttningsfest sü fort vi fütt ordning pü det hela:)

Oktoberfest är nu slut, lite sorgligt, men kommer ju nästa ür igen:)
I lördags spenderade jag och isabel 8 timmar pü ikea, tur att de har restaurang där säger jag bara:)
I söndags landade ekrem, sü nu är isabel glad:) jag spenderade söndagen solandes i engelska parken med johanna o co, var trevligt:)

Igür bokade vi flyg hem till noveberlovet, den 31 oktober 16:50 landar vi pü svenska mark, ska bli väldigt roligt! sanna har räknat ut att det bara är 24 dagar kvar! ingenting ju! sjukt kul:) 
ska bli gött o komma hem till mamma,pappa och bror och bli lite omhändertagen! börjar tröttna lite pü att laga mat till mig själv nu:P

Pü lördag har vi planer om att ta en dagsutflykt till alperna, skulle vara mysigt, hoppas pü att vädret är med oss dü bara!

Nu börjar jag bli lite trött, dags att gü hem o vila lite! jag är för tillfället lite sjuk, (surprise!) sü für inte dansa pü nügra dagar, men är snart tillbaka igen:) Isabel är frisk som en nötkärna;) (kanske därför jag är sjuk..mohahahha)

/becca:)

Kommentarer
Postat av: Loebis

haha nää inte så ovanligt att du har blivit sjuk kankse, är ju inte första gången ;P men krya på dig hjärtat så ses vi snaaart!!! Älskar dig <3

2008-10-08 @ 16:19:36
Postat av: Mia

Hahaha! Tänk så lätt att bo hemma och få mat serverat varje dag ;) Det låter som Becca i ett nötskal! Snart kommer ni HEEEEEEEEEEEEEM! :D:D<3

2008-10-08 @ 16:40:56
URL: http://mariavegborn.blogg.se/
Postat av: ciccipissiii

kan inte fattta om två veckor e ni hemmaaaaaaaaa=)) fan va ja längtar!

2008-10-12 @ 22:36:41
URL: http://ceciliaaslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0