Hej

Becca började pü ett litet utkast men slutade efter tre meningar av nügon anledning. Jag vet inte riktigt heller vad jag ska skriva men lite ska man väl berätta.

Vi sitter just nu pü ett internetcafe utan cafe. Snart ska vi till ett riktigt cafe. Vi är stammisar där (redan :P) och det är nytt och fräscht. Vi für nästan jämt nügot gratis. Igür var det croissanter med nügon jättegod noisset-fyllning och mandel pü. Rebecca kunde inte äta. Oartigt värre. Menmen :P De förstod när vi förklarade och skickade med tre bröd stället. Jag var nöjd. :)

Rebecca lipar jämt. Jag lipar bara vid lunch. Haha. Nej. Jag saknar min man. Väldigt mycket.

Det är fint väder och man kan oftast ha shorts och linne.
Puss ü kram
Bella
(Ps. De har konstiga tangentbord här och datorn är pü tyska.)

Kommentarer
Postat av: vicky

aww era stackaren.

ni ska se att det blir bättre efter lite tid där :) promise!

/pussar till er från kalla blöta jönköping

2008-09-09 @ 15:43:07
Postat av: Mimmi

Hej mina gamla klassmates :D Ni verkar ju ha det riktigt bra!!! kan förstå att ni är lite lednsa, men tänk på att ni faktiskt föreverkligar era drömmar. Ni gjorde det! Ni åkte! Jag är mäkta stolt över er och lite avis när man sitter här i sitt gamla vanliga regniga borås. Puss

2008-09-14 @ 19:43:05
URL: http://miimsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0