Oktoberfest

som ni vet, om inte annat märkt, sü befinner sig jag och isabel oss i münchen. För tillfället(3 veckor framüt) är det oktoberfest i münchen, i lördags invigde vi den, helt sjukt roligt! längtar redan till nästa lördag;)

Annars börjar det ordna sig lite för oss här i münchen, snart für vi vür lägenhet, dü slipper vi bo i vüra resväskor, ska bli skönt! skolan har börjat nu med, jätte roligt:) det är därför vi inte varit inne pü internet pü hela veckan, vi sover, äter, dansar och sover.;) Jag o bella träffas knappt, eftersom vi gür olika tider i skolan sü blir det det svürt att ses, vi gür om varann hela tiden! när hon gür pü morgonen sover jag, ibland möts vi pü cykelvägen till skolan, eller i skolan. När jag sedan kommer hem frün skolan pü kvällen, sü sover hon. Sü helgerna uppskattas nu ännu mer:)

jag har för övrigt slutat lipa varje kväll:P hahha, men isabel saknar fortfarande sin man, mycket:)

Idag är jag o lilli hundvakt üt bodils lilla pudel wilma. Sjukt söt liten vovve som vägrar vara ensam:)

Ikväll har vi balett, jazz,modernt och hip hop, än sü länge har jag inte riktigt lyckats fü in coolheten, men det kommer väl det med;)

Ta hand om er:) puss o kram becca

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhhh! Becca och hiphop! Hur många gånger har man inte försökt! ;P Haha! Du är sååå duktig! Love you!

2008-09-24 @ 20:13:47
URL: http://mariavegborn.blogg.se/
Postat av: J.

Gahh! Oktoberfest va bene:D Ni verkar ha de superdupermysigt.. jag tror oxå ni kan räkna med ett litet helgbesök i munchen;) Pusspuss

2008-09-24 @ 22:47:12
URL: http://johannalocisacecilia.blogspot.com
Postat av: emmaa traanemoo

åh beeecca när kommer du hem va de i november? är ju inte så långt kvar =) hoppas ni har de bra

pusspuss

2008-10-03 @ 18:55:15
Postat av: Alina

Trevlig helg på dej! :)

2008-10-03 @ 19:00:24
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Och vi saknar våran kvinna!!!

2008-10-07 @ 15:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0