Gomorron Sverige:)

Nu är även jag tillbaka i München, det är härligt, vädret är helt underbart här!
Landade igår och stressade iväg till skolan, tur att jag har Bella som gick och handlade lite mjölk till mig, så jag hann till första lektionen!:) TACK!:))

Idag ska jag packa upp och gå och handla lite, orkade inte ta tag i det igårkväll efter skolan, var helt slut!
Kändes konstigt att ja vaknat upp i Sverige och lilla Borås på morgonen och sen vara i skolan i München på kvällen, men dte gick ju bra det med! Hade verena i Jazz, gjorde en girlie kombination till Freakum dress med Beyonce, det var niice;D

Jag har nu upptäckt the veronicas, bättre sent än aldrig?;)  det gillar vi!

Idag kommer lee och juhaa ner, blir kul, lägenheten är lite för stor för att vara själv i tycker jag nog! Bodan kommer inte ner förrän nästa vecka, hon gör audition i schweden nu, hoppas på att det går bra!:D

Nej nu ska jag ta atg i mig själv lite!

Ta hand om er!

//Becca


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, välkomen tillbaka...eller det kanske man inte kan säga om man själv inte är där?! du glömmer väl inte att skicka pedagogikläxan? hälsa alla. pussar och kramar

2009-04-22 @ 18:54:10
URL: http://www.bodilsvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0