Sommar

Oh yes! Nu är det sommar, eller okej, kanske inte sommar, jag bär ju fortfarande stickad halsduk.. iofs gör jag ju det året om, så..ja, iaf! Det är nästan sommar mina vänner:)

Det är så härligt! Man blir så lycklig av vädret! Åh SOL:D

Ikväll ska jag,mamma,sanna och hennes kära mor Inger på bio, Män som hatar kvinnor ska vi se, velat se den länge, så ska bli intressant! Isabel vill se den där kenny starfighter filmen... jag förstår inte riktigt grejen med han där kenny, men björn är med där någonstans va? björn va, m-m-m;)

Jag ska klippa mig imon hörrni! vet inte hur än riktigt, men det löser sig imon, lär ju inte bli någon större förändring dock, förändring.. haha, inte min specialitet;) Beviset på det är allt jag shoppat idag, och det var faktiskt rätt mycket, MEN allt är svart, precis ALLT! I lööv it;D

Nu ska jag byta om och piffa upp mig lite, kanske svarta kläder? eller svart kanske?

//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Men det blev ju faktiskt en ganska stor förändring tillslut =)



Över förväntningarna :P

2009-04-18 @ 09:38:34
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/
Postat av: sanna

Hello lover! Vad lyckades vi konstatera, jo att män somn hatar kvinnor va ingen film o ta sina mödrar till. "usch vilken typ" hörde jag ett ex anatal gånger från mödrarnas håll, medan du gömde ditt ansikte. Själv va jag mannen.

Becca is back in black ;)

2009-05-01 @ 11:08:26
URL: http://sanshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0