Tillbaka i München

Igår var jag och Tanja och köpte cykel till henne. Sen åkte vi till Theresienwiese där det var ett tivoli och en jättestor loppmarknad. Den hade massor med grejer och det var jättekul att gå runt och titta på allt. Jag köpte en minibyrå som jag ska ha vid sängen, ett tidningsställ och ett sött litet syskrin som man kan lägga smycken i. Jag är skitnöjd med mina köp och mig själv. Jag hittade också en stor byrå i samma träfärg som minibyrån och syskrinet. Den hade till och med en lucka man kunde fälla ner och använda som skrivbord. Tyvärr kunde vi inte få hem den så det blev inget köp där. Sen fick vi gratis krukor av några som skulle stänga sitt loppisbord. Och allt detta till ett så himla bra pris som inte hade räckt till en överdragströja på HM, eller ens en av alla deras cardigans jag brukar köpa.

På kvällen lagade vi tacos, sen åt vi vaniljglass med hallon och tittade på film på min dator. Och vet ni vad, jag köpte en liten radio i sverige, en sån som man kan ta med sig på picknick o så och den funkar skitbra! Den har till och med en liten sladd så man kan koppla in den i datorn och använda som högtalare. Fräscht :)

Jag är så himla nöjd med mig själv.
Den som kommer och förstör det...


/Bella


Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon :)

2009-04-19 @ 11:15:33
URL: http://metrobloggen.se/helenasl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0