visdomstand

Idag har jag opererat ut min visdomstand, det är för jävligt, det gör ont, jag kan inte tugga och jag är helt svullen.. Jag blir hungrig lite då och då, men tanken på soppa får mig att avstå..

Jag har idag alltså spenderat dagen, som för övrigt varit jätte fin med sol och värme, med att ligga i min säng och sova, roligt värre på påsklovet va!

Lilli: det finns ett "färjan 2", helt sjukt, kollade alltså verkligen folk så himla mycket på första säsongen?

Nu ska jag försöka få i mig lite soppa, yippie...

//Becca

Kommentarer
Postat av: vicky

hur gör dom när dom opererar bort visdomstanden?

söver dom en? eller bara bedövning? :/

måste ta bort den ena visdomstanden men vågar inte.... :(

2009-04-07 @ 11:02:24
Postat av: Anonym

ajaj vännen, de låter inte roligt du.... men krya på dig så hörs vi snart!!

pusspuss<3

2009-04-07 @ 21:21:20
Postat av: Lilli

Haha, alltså, vi som inte hade så mycket att välja mellan kollade inte ens mer än två avsnitt.... (Eller är det mycket?)

2009-04-09 @ 00:35:19
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0