16 dagar

Jag insåg precis nu att jag bara har 16 dagar kvar i Sverige för den här gången, och jag vet inte riktigt när jag kommer tillbaka, som längst blir jag borta fram till jul, tidigast november. Känns konstigt det här, har gått så himla fort ändå. Eller visst, det känns ju som vanligt, efter några dagar här är münchen bara som ett minne från långt tillbaka och tvärtom. Så nu känns det som att münchen är sjukt längesen, och långt långt borta, men samtidigt känns det som att tiden här hemma har gått jätte jätte fort, så nu är jag väl någonstans mittemellan mentalt...

På tisdag får jag (förutom min första lön på några månader) min nya mobil!Den är lila, (inte rosa) men den är SÅ snygg, tror att den blir perfect med min rosa ipod;) mohahahha

nej vänner, imorgonbitti, eller ja, inatt ringer klockan 04.30, så det är nog dags att lägga sig nu.;)

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0