En dag...

...ska jag lägga mig i tid, och verkligen sova, en dag ska jag verkligen göra det! Sova så många timmar som man bör göra o.s.v. Jag meddelar er om jag lyckas...

Isabel har varit på Gekås idag, gissa vad hon köpte! en veckoplanerare! självklart liksom.. man blir ju inte ens förvånad:)

Jag saknar mitt münchen lite nu faktiskt, men känns lite konstigt nu när inte alla kommer tillbaka, känns ganska jobbigt, man har ju ändå levt ihop i ett år. Alla började på samma nivå och vi lärde känna staden ihop, och nu blir vi bara några kvar.
Men även det vänjer man väl sig vid, kroppen anpassar sig väldigt snabbt efter förändringar, stora som små, gäller bara att hänga med mentalt också, det är väl den svåra biten.

Gonattkramar

//Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0