homecoming

Imorgon åker bella tillbaka till münchen, en vecka senare bär det av för min del.
Känner mig halvklar med Sverige nu, men känns ändå bra att åka. Känner mig som vanligt ganska splittrad över det hela, men nu kommer det så lika bra att ställa in sig på det!

Nu är det alltså sista veckan i Schweden för min del, ska jobba fram till torsdag, sen till helgen firar vi saans födelsedag med.....BARBIE-PARTY, mohahah, it's perfect;) MEN skit svårt.. vad har barbie för kläder? eller ja, vad ska jag ha för kläder på mig om jag är barbie? ni börjar ju bli kassa på kommentarer nu, så ni kan la skicka in ett litet barbieförslag till moi;)

Antingen suger mitt spotify eller så suger min dator..piss också.. låter som det hackar, sjukt irriterande, men det mixar ju iofs inte som nellas dator gör, men ändå, det stör mig när jag "lyssnar på min favoritmusik", what to do?

NU: two and a half men!<3

//Becca

Kommentarer
Postat av: Loebis

rosa så klaaaart ;)

2009-08-31 @ 23:35:48
Postat av: nella

HAHA, den mixade precis när jag läste det!



"RRRRRRRRRRRRRrrrrrRRR"

2009-09-01 @ 17:27:42
Postat av: Saan

du lyckades i vanlig ordning kvinna ;)



Och tack för mitt finfiiiiiina album. Älskar dig!

2009-09-06 @ 17:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0