Punkt

Okej, snacka om att bella gör reklam för coop.. CITY är dock jävlgt bra hörni, kom ihåg det, vi är ändå billigaste matkassen i sverige typ;) bara ett litet instick i er underbara vardag.

Jag gillar inte när andra förändras eller när något överhuvudtaget förändras, men värst av allt tycker jag nog ändå är, när jag själv inser att jag förändrats, det är väl en del av att bli vuxen och som en viss klok man i min omivning sa: det gör ont att växa.. och ja, det gör det säkert, men kan det inte bara knaka lite i lederna, det vet man ju hur man ska hantera, iaf när man är dansare;) Så jag har funderat lite och försökt komma på varför och hur jag tänker och ställer mig till olika saker. Jag har dock inte tänkt dela med mig av hela min teori här, men ni kan få några bubblor.
SÅ, vad jag alltså kommit fram till den senaste tiden är att:
-Det är alltid lika smärtsamt när man inser att man växt ifrån en nära vän,eller att man gått olika vägar och kanske inte riktigt är överens och förstående över varandras vägar och att det oftast inte repar sig...
-Jag hatar förändring, men kan inte stanna kvar i samma allt eftersom jag blir rastlös, blir helt enkelt aldrig nöjd.
-Allt dåligt för något gott med sig, dock i olika skepnader så att man själv inte förstår det förrän långt senare.
-Karma is the shit!

/Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0