Tisdag

Borås är inte vad det brukar vara, eller så är det jag, jag vet inte, men jag kan liksom inte riktigt vänta till jag får åka härifrån igen. Visst är det sjukt kul att vara hemma hos vänner och familj, men mitt lilla Borås känns inte alls hemma längre...

Idag har varit en tung dag på många olika sätt, känner mig lite orkeslös för tillfället, tappat luften lite, men efter en sådan här dag kan det ju bara gå uppåt iallafall, det är skönt! Fikan med Mandy var välbehövlig och mysig, kommer sakna henne nu när hon drar till staterna!

Hela den här dagen har womanizer, med britney, såklart, spelats upp i mitt huvud. Om och om igen och jag måste ju säga att det har ju funnits mer passande tillfällen att gå runt o ha den låten i huvudet...

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0