---

Några dagar har gått och för tillfället så känner jag väl inte speciellt mycket, jag bara är.
Bella är i skolan nu, jag ska dit om en stund, lilli lagar mat till mig. Jag undrar vad vi hade gjort utan lilli,johann o bodan, de låter oss bo här, Lilli o johanna hjälpte oss att handla i lördags, jag och isabel kom in i affären och tänkte: okej, vad behöver vi? allt.. det var en konstig känsla, att inte ha mer än det vi hade på oss..
Nu har vi handlat lite, så vi klarar oss ett tag men är ju långt ifrån det vi hade, men det tar tid innan man kommer dit igen tror jag.
Vi försöker ta dag för dag här, det är rätt tungt, speciellt med allt tjafs med hyresvärden och allt, men vi får försöka ta oss igenom det här. Min stora belöning är att jag får komma hem, kanske åker jag tillbaka, kanske inte,jag vet inte, just nu vill jag bara hem och få känna mig lite trygg..

Alla här nere har städat ur sina garderober och kommer och droppar av påsar med kläder, vi är så tacksamma att alla ställer upp så! Men det är så overkligt!

Men snart kommer vi hem !:) saknar hem så sjukt mycket nu, vill bara härifrån!

//Becca


Kommentarer
Postat av: Loebis

åh gud kan inte föreställa mig vad ni får gå igenom där nere,önskar jag kunde göra något för att göra de lättar för er <3<3

2009-02-03 @ 17:48:59
Postat av: Sanna

Saknar dig så sjukt mycket gumman <3

2009-02-05 @ 11:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0