Efterskalv

Idag är första dagen då jag kännt mig glad över branden. Missförstå mig inte nu. Jag är INTE glad att det brann. Men jag är glad över hur det har blivit sen. Visst var det ganska jobbigt i början men nu känns det lite mer "som vanligt". Jag ser fram emot att flytta in i mitt nya rum med nya lägenhetskompisar. Jag kommer lära känna nya människor. Jag kommer ha ett större rum och förhoppningsvis snart en egen dator. En tråkig sak med att flytta är att inte Eva kommer komma förbi varje dag och hämta Wilma (Bodils hund). Det är ganska trevligt när hon kommer. Iofs brukar hon ju hänga med dem jag ska flytta till. Tyvärr tar hon väl även med Wilma då...

Folk har varit så snälla. Man kanske borde sätta eld på huset lite oftare :P

Visserligen är det ganska surt att jag aldrig mer kommer ha min nyårsklänning eller studentklänning eller de fina bruna pumpsen. Idag såg jag en borås-tjej på facebook med samma studentklänning som jag. Vad är oddsen? Jag som beställde min från något engelsktalande land och betalade tull å allt... Jaja, så dyr var den inte. (Och mamma, nyårsklänningen var skitbillig så det går på ett ut!)

Jag tror jag kommer vara klar med allt som har med försäkring att göra efter helgen. Då ska jag lägga dethär bakom mig. Eller så kanske jag ska vänta tills jag fått försäkrings-pengar först...

/Bel

Kommentarer
Postat av: Loeb

guud vad skont att hora att de borjar ordna sig for er, har tankt mkt pa er. Ser fresten sa kul ut nar man skriver utan de svenska konstiga bokstaverna som inte finns nagon annanstans!! take care love loeb

2009-02-13 @ 01:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0