Parker Valley

Idag har jag och sanna kämpat i ca 7-8 timmar, okej, några pauser för pizza, fika, Ben&Jerry's och promenader, MEN vi har kämpat och rensat ur sannas garderob.. Eftersom kvinnan har fler kläder än självaste Carrie Bradshaw, ja, det vågar jag nästan påstå, så han vi ju självlart inte med allt.
I somras rensade vi ju ut min garderob, tog ju inte hälften så lång tid och jag kan ju säga att min garderob är ett skämt jämfört med sannosh(mohahha) och i hennes gerderob fanns det även lite mer hrm..syndiga kläder. Jag är en mes, der insåg jag iaf;)

Imorgon ska jag till tandläkaren, jag ska även jobba lite, de hade kris sa dom, kunde inte säga nej.. som vanligt;)
Jag ska även kika förbi MFC träning(mycket NICE) för att sedan avsluta dagen med en fika med gabbou, blir nog bra!

Bel-delen landade också på svensk mark igår, så nu är håller vi båda två till i Borås fram till på lördag!

Gonattkramar

//Becca

Kommentarer
Postat av: Loebis

åhhh låter som en tuff uppgift de där!!! Men de verkar som att du har de bra hemma, skönt att höra!! love u

2009-02-24 @ 01:59:06
Postat av: Sanna

Hahahha sannosh I had it coming I guess ;P Ja gumman, du är en ängel som hjälpte mig med det här, nästa gång tar vi sommarkläderna ;) <3

2009-02-24 @ 15:04:35
Postat av: Lilli

Hoppas att ni har det bra där hemma i Borås =)

2009-02-25 @ 19:45:29
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/
Postat av: Loebis

vill ha mer uppdateringar!!!!!! hur har du de??? miss u!

2009-02-28 @ 10:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0