senare

Det var Bella som skrev de två senaste inläggen för er som inte förstod det, så kalla mig nu inte bitterbecca när jag för en gångs skull faktiskt inte är speciellt bitter(Bertil:P)

Igår hade jag mitt prüfung, det gick bra, jag lever fortfarande och fick bra feedback att jobba på i fortsättningen.

Nu är det bara två dagar kvar i skolan sen får jag åka hem, ska bli skönt:) men ska flyga själv, tror ni att jag tappar bort mig själv på vägen?

Allt har löst sig till det bästa nu, trots att BelBec har fått dela på sig, men bloggen håller vi igång fortfarande så oroa er inte över det:)

Nu ska jag se vad lee o juhaa har för sig:)

//Becca


Kommentarer
Postat av: Loeb

heeeej!!!

Okaj va skönt att höra att allt e bra med er!!!!



2009-02-17 @ 14:41:45
Postat av: emma

meeen vaa becca vad ahr hant nu? har de brunnit? kom till thialand istallet :)

2009-02-18 @ 11:31:54
Postat av: J.

HAHA!!!!! Sorry, my fault!:) va inte meningen att hoppa på dig så min lilla bitterbecca som nu mera vi ska kalla positiv-becca!:D



Skönt att allt löst sig, nu får vi snart skypa hörrö!!



Pusspuss

2009-02-18 @ 13:13:42
URL: http://johannalovisacecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0