---

Hej.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga. Eller vad jag ska ta mig till överhuvudtaget. Jag äger för tillfället kläderna jag bär, mina balettskor, ipoden, en trasig plånbok, en jacka, en väska och en halsduk. Det är så illa alltså. Nu kan man ju önska att jag åtminstånde bar något värdefullt på kroppen. Typ att vi spelade klädpoker och alla mina kläder satt på mig. Så är dock inte fallet.

Min o Rebeccas lägenhet är numera svart. Vårt elskåp exploderade idag och allt (jag menar ALLT, till och med det i de stängda garderoberna) är täckt av svart pulver. Förmodligen från röken då det inte var speciellt mycket som faktiskt brann. Men allt är ju förstört. Jag var i skolan och Rebecca hjälpte Maria att baka. Jag hade precis slutat när rektorn berättade för mig. Fram tills dess var allt okej, mitt största problem var att jag glömt min Iwanson-tröja i danssalen. Efteråt kändes inte det så farligt, tills jag kom på att den enda tröjan blev väldigt viktig då jag knappt hade något annat.

Nu sitter jag alltså här framför Bodils dator i samma kläder som jag svettats ganska bra i. Jag skulle ju kunna låna en handduk och duscha, men vad ska jag liksom ha på mig sen? Det känns ganska meningslöst.

Alla är dock väldigt snälla och hjälpsamma. De ska samla ihop kläder till oss. Vi älskar våra vänner på och runt om schleissen. Tack! Helt ärligt, tack för att ni bryr er och hjälper till!

/BelBec genom Bella

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mina tankar är med er! :(

2009-01-30 @ 19:43:43
Postat av: Anonym

Skönt att ni inte är ensamma. Det vill säga - om någon av er var ensam därnere och ensam hade fått sin lägenhet förstörd.



Puss och kram



Mothership

2009-01-30 @ 19:57:48
Postat av: Mia

Nääää! Fy vad hemskt! :( Stackare! Jag har just rensat ut gaderoben, synd att jag är lite mindre än er, annars hade jag skickat ner allt. (Det mesta hade använt som träningskläder :P) <3

2009-01-30 @ 21:14:36
URL: http://mariavegborn.blogg.se/
Postat av: Loebis

fy faan va jobbigt för er!!!! Skönt att höra att allt var bra med er och att ni mår bra :) <3

2009-01-30 @ 23:34:00
Postat av: Anonym

En hälsning till.



Vill gärna skriva något så att ni blir glada igen. Men det är svårt att komma på nåt.



Men som jag sa till Isabel. Man ska sova mycket när det blir såhär. Är man trött blir allt mycket hopplösare. Och man orkar inte tänka ut nåt vettigt. Sen tar man tag i något som gör situationen bättre. Någon liten grej varje dag. Skriv en lista. När ni gjort några saker firar ni det. Med fika eller så. Försök och tänk på det ni har i stället för det ni förlorat. Försök att uppskatta allt som fungerar och allt som ni klarar av att fixa.



Puss puss puss



Kram kram kram



Mothership

2009-01-31 @ 23:07:55
Postat av: Anonym

En hälsning till.



Vill gärna skriva något så att ni blir glada igen. Men det är svårt att komma på nåt.



Men som jag sa till Isabel. Man ska sova mycket när det blir såhär. Är man trött blir allt mycket hopplösare. Och man orkar inte tänka ut nåt vettigt. Sen tar man tag i något som gör situationen bättre. Någon liten grej varje dag. Skriv en lista. När ni gjort några saker firar ni det. Med fika eller så. Försök och tänk på det ni har i stället för det ni förlorat. Försök att uppskatta allt som fungerar och allt som ni klarar av att fixa.



Puss puss puss



Kram kram kram



Mothership

2009-01-31 @ 23:09:11
Postat av: Anonym

Va. Kom det två plötsligt.



Mothership

2009-01-31 @ 23:10:03
Postat av: vicky

ojdå era stackaren :/ jag hade vart helt förstörd om det hänt mig.

men det är tur att ni har vänner där som hjälper er iaf :)

take care puss

2009-02-01 @ 16:27:31
Postat av: Anonym

Fatta mod Belbec!



Från och med nu kan det, det kan ni i alla fall utgå från, bara bli bättre.



Idag, måndag, är första dagen på er förbättring.



Gå till skolan på lektionerna. Livet kommer att återvända. Lägg er inte ner och ge upp. Alla era bloggläsare vill läsa hur detta går. Vi vill se ett livstecken på bloggen. Vi vill se hur ni klarar detta. Vi är era fans och supportrar och doakör och chearleadingsladies. Vi gör vågen för er. Vi älskar er. Vi tänker på er dag och natt. Och som om inte det skulle räcka. Någon däruppe har kollen på er. Allt är på er sida. Så håll ut. Vi vill se er 21 februari på Sverigesemester. Men inte förr!!!!! Love u love u love u



M-ship



Största varmaste kramen.

2009-02-01 @ 22:04:54
Postat av: Sandra

Men oj! Vad läskigt..!

Tråkigt när sådant händer.. Men ni har fortfarande kvar varandra och alla andra vännerna där nere, och alla här in Sweden! :) Hoppas att allt känns bättre snart!

2009-02-05 @ 19:54:50
URL: http://sandyfraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0