BelBec återvänder till münchen

Jag får lite panik ska jag erkänna, lilli har varit jätte duktig på att uppdatera sin blogg, vi måste nog skärpa oss lite, igen:P
Imorgon bär det av till vårt München, på ett sätt känns det väldigt skönt, på ett sätt är jag ju lite mesig och hemmakär så jag kommer ju säkert gråta en skvätt på flyget ner, stackars isabel, hon får då alltid ta hand om mig på flygen.. Men jag tycker att det är lite jobbigt det här med att åka ifrån, oftast känns det helt okej efter en dag eller två, men just när man åker så känns det som att allt är över och man aldrig mer kommer tillbaka..
Som tur är så är det ju verkligen inte så! Isabel har bokat hemresa över sportlovet, jag har lite beslutsångest och kaninte komma fram till om jag ska åka eller inte, säkert skönt att vara borta lite längre, men samtidigt blir det så himla länge om jag inte åker hem.. april, okej, är väl inte mega långt dit, men kanske lite väl långt för en mes som mig:)

Jajja, hittar jag billiga flygbiljetter så kanske jag tar mig hem ändå:) Cullberg kommer ju ändå till borås, det är häftigt!

Nu ska jag äta lite mat med min familj och sen måste jag packa..Bella är på bio ikväll, australia skulle de se:)

//Becca=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0