Dags för skärpning cicci!

Nu tycker jag såhär: Det är väldigt mycket klagande hit och dit på att vi är dåliga på att uppdatera, jag skyller på att ni är dåliga på att kommentera faktiskt. lite dålig stil att skylla på oss bara tycker jag! Fast nu vill jag ju inte att vi ska bli arga på varandra så jag går med på att det är lugnt  bara ni droppar en liten kommentar ibland, så vi vet att ni vart här:)
Fast cicci, du borde skärpa dig! mer kommentarer och uppdatering av din blogg?!?! om du kommer ihåg lösenordet..eller ens adressen? det är illa nu chi chi, över en månad sen..

Jaha, vad kan jag ge er för uppdateringar... Jag och lilli är fortfarande inne på Hills, men påbörjar sista säsongen imon så vi har redan börjat tjuvkolla på the city, det har inte riktigt fångat mig än, men jag ger det några avsnitt innan jag bestämmer om vi gillar det eller inte:)
Jag har ont i ryggen, det ilar sådär gött från ryggen ner till knäna, det är inte bra, kommer alltid efter lite längre lov, tur att jag har tigerbalsam iaf!

Idag när jag skulle säga gonatt till isabel öppnade jag hennes dörr och en vägg av tigerbalsam slog emot mig, fattar inte hur hon kunde va i det, jag har vaknat upp några gånger hemma och varit lite halvhög på tigerbalsam, skum känsla..

Är det sant att man bli medvetslös när man nyser?

nu ska jag sova, försöker komma i säng i hyfsad tid så att jag orkar gå upp i hyfsad tid på dagarna, blir så konstigt när man sover till 12-13 tycker jag..

Gonatt vänner:))

//Becca

Kommentarer
Postat av: Loebis

haha aa de e faktiskt sant, när man nyser så "svimmar" hjärnan i några milisekunder å hjärnan kan inte heller känna någon skillnad mellan en nysning å en orgasm ;) så nu vet du ännu lite mer onödig fakta om nysnigar. skype någon dag? jag åker ju snart! älskar dig! <3

2009-01-22 @ 18:05:48
Postat av: nellbus

kommentar.

2009-01-22 @ 23:04:09
Postat av: J.

haha! Becca om du inte tror på loebs "onödiga fakta om nysningar-teori" är jag här för att confirma!!:P haah! Det e faktiskt sant... så om du inte får orgasm ngn gång med dina blivande sexpartners så kan du ju prova att nysa...;)

2009-01-23 @ 12:05:51
URL: http://johannalovisacecilia.blogspot.com
Postat av: chichi

hahaha du har rtt fan va kass ja e på o uppdatera...

man kan säga att ja gått o lagt mig o bara lagt av med allt! på riktigt ! dåligt av mig usch usch skärpning Cicci!!

2009-01-23 @ 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0