Loeb ger oss svar!

Loebis kan man lita på,  här har hon svarat på våra rop på hjälp:

haha!!!! de är så här att hjärnan uppfattar orgasmen och nysningen som samma sak. å efter lite research har jag även kommit fram till att gäspningar kan räknas in med å varför då undrar ni säkert: jo för att nysningar, orgasmer å gäspningar tillhör samma centra i hjärnan å kan därför inte skilja de olika sakerna åt men de ger sig i uttryck på olika sätt. Så nej man blir inte medvetlös i 10 sekunder om man får en orgasm (fast vissa kan ju svimma). Hoppas ni är nöjda med de svaret :) Kramkram

Jag är VÄLDIGT nöjd med svaret, ni med?:D TACK loebis!!
Kanske borde ha en "Fråga Loeb" en gång i veckan här på bloggen.. Mia verkar ju ligga och lura på en del kluriga frågor;)

På tal om Mia så läste jag att hon hade fått FF(Förhållande Fetma) det lät obehagligt tycker jag..kommer det med alla förhållanden tro? (Loeb kanske har svaret<3)

Idag fick jag paket från min mamma med marabou choklad och djungelvrål!! åh vad min mamma alltid vet vad jag behöver!<3

Min bästaste Cicci fick jag ett litet kort av med, hon är väl helt enkelt bara underbar! blev rörd, kom några tårar, det var så gulligt! Så nu vill jag väl mest ha cicci här o krama henne!

För tillfället är jag lite småsjuk, så jag proppar i mig allt godis jag kan hitta, så istället för FF har jag väl DÄSHSOMF (Det Är Så Himla Synd Om Mig Fetma)

//Becca:)

Kommentarer
Postat av: Loebis

haha ska jag komma med ett litet trevligt svar nu med eller?!?! de är väl egentligen så att de är upp till en själv men de brukar ju bli så att man kankse blir lite slapp med lite för mkt myskvällar med chips å godis men som tur är så kan man höra någonting å de, prova grönsaksstavar å nötter kankse eller varför inte träna ihop?!?! nä de är inte lika gott som chips å godis men annars är risken att man får FF. haha låter ju som värsta gurun här men tar min uppgift på fullaste allvar ;P <3

2009-01-29 @ 16:48:24
Postat av: Mia

Haha! Jag och Adam brukar variera med grönsaksstavar ibland, faktiskt. Jag kom även och tänka på Satc-avsnittet när Miranda börjar på ViktVäktarna och träffar en kille där. Efter att ha delat en munk på ett fik, samlar de ganska snabbt upp sina aktivitetspoäng i sängen. Hahaha!

2009-01-29 @ 22:00:45
URL: http://mariavegborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0