Mästersnickarn

Jag har ont i min tand igen, jävla skit tand, drar ut den själv snart ju!

I helgen var vi på IKEA, jag, bella, lilli o johanna, jag skulle ju köpa värsta lagret med marabouchoklad som skulle räcka hela våren... åt precis den sista biten nu.. fan.. och sill glömde jag köpa med..
Men en byrå fick jag däremot tag i, och korgar, jag älskar korgar! Jag ska inreda hela mitt hus i olika KORGAR när jag blir stor!:D
Efter IKEA, som vi stannade alldeles för länge på, skulle vi ut och ta en drick med några tyskar i klassen, detta slutade med att vi kom hem ungerfär kvart över sju-halv åtta imorse, när vi lämnade klubben var det fortfarande fullt drag men vi kände att sju var lite lagom att gå hem:)
Lilli ringde och väckte mig tjugo i två idag, jag hade ställt klockan på 12 men det hjälpte inte speciellt mycket..
Så idag har jag Snickrat,skruvat och pillat ihop min byrå, jag är duktig faktiskt! Mästersnickarn skulle jag nog vilja påstå att man nu kan kalla mig:) Detta byggande skedde självklart framför The Hills, vi är på säsong 3 nu och det är MYCKET spännande!
Imon kommer Lilli klockan 10 för fler avsnitt och Robert ska hjälpa oss med gardinstången i köket, trots att man ju nu faktiskt kallar mig för mästersnickarn vill jag inte borra i chezhs väggar, jag låter karln göra det jobbet:)

Nu ska jag sova, kanske ett avsnitt? jag hinner nog:) (ja, jag kollar vissa avsnitt utan Lilli, men jag är rättvis mina vänner, jag kollar på dom igen med henne och berättar bara lite av vad som har hänt:))

//Becca;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0