Smärta

Min kropp gör ont, jag fasar för morgondagen då jag ska lyckas ta mig upp ur sängen, som är alldeles för låg för att det ska vara nyttigt! Jag fasar för morgondagen då vi har floor och för att det kommer kännas som att jag rullar på sten varje gång jag ska rulla över min stackars rumpa.. Jag fasar för morgondagen då jag faktiskt överhuvudtaget måste använda mina lår..stackars lår...
Jag ångrar bittert mitt val att arbeta under lovet istället för att hålla igång träningen... dumt gjort, mycket dumt...

Nu sitter jag här, äter lite djungelvrål, sista påsen från sverige sen är det tyskt godis som gäller, inte helt fel ska jag erkänna, finns en choklad som är supergod;) I helgen planerar jag att göra ingenting, ska bara ligga och bli av med min träningsvärk, för att sedan få nu på tisdagmorgon, seeeeeehr schööön:D

Nu ska jag nog sova, Lilli kommer vid 11 imon för att kolla The Hills, vår nya frukostunderhållning, mycket bra!:D
Webb-tv va? vilken fantastisk uppfinning!

Gonattkramar från München

//Becca

Kommentarer
Postat av: Åke Englund

The Hills?!?



Men vem är väl jag att döma :)



Tomt nu när du inte längre är kvar här hos oss i Borås, Fredrik har åkt hem hem vilket är ganska skönt :)

lyckades ta mig till gymet igår så jag får väl göra ett nytt försök i morgon.

Ska lägga mig nu, tänker på dig.

Kram Åke

2009-01-09 @ 00:05:14
Postat av: ciccipissi

uppdatera oftare!!

saknade dig på min födelsedag!

pussssssselipuss

2009-01-13 @ 22:29:31
Postat av: Sanna

har aldrig fattat det här med the Hills beccis...

2009-01-15 @ 12:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0