Sökes: U-bahn biljett

Isabel söker en U-bahn biljett från i lördagsnatt, stämplad strax innan 01:20, einstiegen: Isartor eller Marienplatz..

Ni förstår i lördagsnatt strax efter 01:20 ringde Isabel mig, jag hade lagt mig, var hemma i lördagskväll, pallade bara inte att gå ut helt enkelt, men iaf! Då ringer Isabel och väcker mig, skit arg är hon för att hon åkt på böter, hon plankade på U-bahn(tyskarnas tunnelbana) och självklart kom det en kontrollant, hon "hittade inte" sin biljett, och fick ju därför såklart böter, men hon får gärna ta med sin biljett om hon hittar den och visa den när hon ska betala sina böter, så hon slipper betala:)
Jag tycker lite synd om Bella, hon brukar inte planka annars, de flesta här nere plankar..jag själv feg-plankar, jag köper en biljett som jag inte stämplar så att jag kan åka några ggr på den och sen när kontrollanen kommer så "förstår jag inte att man ska stämpla den" och så är jag svensk:) Jag vet att det är dåligt, imon ska jag köpa ett vecko-kort, jag lovar:)

För övrigt undrar jag när tyskland har tänkt bli en del av världen??? Jag har under den här helgen insett att tyskland vägrar vara en del av resten av världen, det finns en massa biografer här, jag och lilli var inne på en jätte stor biograf med flera våningar och med 14 eller 16 salonger(i borås finns det 5..) och inte en enda film visades i orginal version, alla filmer var dubbade till tyska.. Det finns alltså endast en biograf i hela München som visar filmer i deras orginal version.. det är jävligt störande tycker jag personligen..speciellt när de visar max 5 föreställningar om dagen, sammanlagt! gaah!

vilken orgasm-storm det blev på bloggen igår efter att loeb lärt oss alla att hjärnan inte kan skilja på en nysning och en orgasm och att man blir medvetslös när man nyser(jag har förresten varit medvetslös idag).. Mia skriker efter svar på frågan: om man har en lång orgasm, typ 10 sek skriver hon, blir man medvetslös i 10 sek då?
Mia! jag vet inte, vi frågar Loeb, så..loeb! hur ligger det till egentligen? för man kan ju inte nysa i 10 sek i sträck eller? om man då har en orgasm i 10 sek undrar inte hjärnan då vad man håller på med? (jag nös igen)
Snälla Loeb hjälp oss reda ut det här nu;)

Medans Loeb tar sig en funderare(google,wikipedia kanske?) så ska jag själv lägga mig tillrätta framför Americas Best Dance Crew, Ja mina vänner, det är det nya Hills och det är BRA!

gonattkramar från München

//Becca

Kommentarer
Postat av: Loebis

haha!!!! de är så här att hjärnan uppfattar orgasmen och nysningen som samma sak. å efter lite research har jag även kommit fram till att gäspningar kan räknas in med å varför då undrar ni säkert: jo för att nysningar, orgasmer å gäspningar tillhör samma centra i hjärnan å kan därför inte skilja de olika sakerna åt men de ger sig i uttryck på olika sätt. Så nej man blir inte medvetlös i 10 sekunder om man får en orgasm (fast vissa kan ju svimma). Hoppas ni är nöjda med de svaret :) Kramkram

2009-01-26 @ 01:06:11
Postat av: Bel

HAHAH! Jag är jättenöjd med svaret!

2009-01-26 @ 20:27:00
URL: http://belbec.blogg.se/
Postat av: Mia

Nuuu fattar jag :) Tack Loeb ;)

2009-01-29 @ 10:45:46
URL: http://mariavegborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0