Fredagstankar

Fantastiskt, fick ju några kommntarer när jag skällde lite på er, ibland behöver man visa vart skåpet ska stå:) hahah
Loeb upplyste ju mig också om att: ja, man blir medvetslös när man nyser, ingen längre tid dock, men det förstod jag ju nästan själv:) Loeb upplyste även mig om att hjärnan inte kan känna skillnad på en nysning och en orgasm..det var ju..intressant tyckte jag.. bertil confirmade självklart det hela;)

Lilli o johanna skulle gå och handla idag, jag orkar inte gå med, vill bara ligga här och bli entertained av lauren,heidi,spencer o co, men no more:( Hills är slut, vad gör vi nu??? Fanns bara 4 avsnitt av The city.. har ni några tips? "I ditt ansikte" är lite kul tycker jag..fast helst vill man väl ha lite björn gustavsson kanske:)

Lilli använder ord som fjant, sprätt och stropp.. spencer är en fjant enligt lilli.. sprätt gillar jag mest, det är lite sådär gulligt,bonnigt och härligt:) stropp är kul med...men bäst är nog ändå när hon utbrister: Men! åh hur kan man vilja ha nått att göra med en fjant som honom!(spencer)

Isabel tycker det är jobbigt att hon lagrar onödig information i sin hjärna, och undrar varför hon inte kan komma ihåg något användbart, som periodiska systemet.. (?!?!?!?!)

Bertil tycker att svenska killar är handikappade, haha, jag vet inte jag, jag är nog mer fan av dom än de tyska grabbarna iaf...

jag har städat lite idag, jag är så himla duktig! ikväll ska jag på filmkväll hos LEWS, som nu bör kalla sig EWS eller?

Jag funderar på att flytta tillbaka till sverige i augusti, känns lite lockande faktiskt, men får nog tänka på det hela lite, behöver ju inte bestämma mig förrän 31 maj, så har ju lite tid kvar att fundera..

//Becca


Kommentarer
Postat av: J.

Vill bara klargöra att jag uppskattar svenska killar mer sen jag kom till Italien, MEN!!! de är handlingsförlamade när det kommer till att så fint utryckt "få tummen ur rövjäveln" såååå.... om ni hade fått tummen ur rövjäveln, hade ni vart ännu bättre än vad ni redan är!

2009-01-23 @ 18:33:00
URL: http://johannalovisacecilia.blogspot.com
Postat av: Åke Englund

Ja, flytta hem till sverige ;)

/Åke

2009-01-24 @ 23:45:41
URL: http://www.akeenglund.blogg.
Postat av: emma tranemoo

Ska du flytta hem? eller ska du forsätta skolan där nere ja hängde inte rikitgt med ? :P haha

När ja kommer hem sen å du är i sverige nästa gång så får vi faktiskt ses becca haha

2009-01-25 @ 10:59:37
Postat av: Lilli

Fast Spencer är en sprätt också. (sprätt = typ omanlig)



Kan du inte fråga Loeb om man blir medvetslös när man får orgasm också i såfall?

2009-01-25 @ 15:35:20
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag funderade oxå på det där med orgasmen asså. Man kan ju faktiskt få väldigt långa orgamser, är man då medvetslös i typ 10 sekunder? Man kommer ju ändå ihåg hur orgamsen va oxå. Då kan man väl inte vara medvetslös? Eller? BECCA, GE MIG SVAR! ;)



Snälla, kom hem!!!! <3

2009-01-25 @ 18:07:00
URL: http://mariavegborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0