Veckan inleds med...:

Inredningen i mitt nygjorda rum är en dröm. Jag är lycklig. Det är bara mannen som fattas. Och möjligtvis en matta... Vad som dock inte är en dröm är vårt kök. Det ser ut som en mindre katastrof har skett där inne. Vi har jobbat hårt på att sopa undan spåren utan att riktigt lyckas. Men hey, vi har ju iaf gardiner där nu! (Tack Robert!) Jag ska fixa i köket. Snart.

Jag tror jag ska göra lite fint på Beccas byrå som hon inte tycker om. Om jag kommer ihåg. Så kanske hon blir glad och tycker om den lite mer.

Idag var en kort dag i skolan. Kom efter lunch. Var hos doktorn innan, de har skitbra doktorer i Tyskland och ingen väntetid. Blev ultra-ljuds-kollad och undersökt en massa. Ska bli röntgad på fredag också. Nu låter det jättehemskt men det är det inte. Inte hela tiden iaf. Hoppas han har en massa bra saker att säga nästa gång.

Jag har massa pengar i min plånbok. Becca säger att jag ska gömma dem i ett kuvert under madrassen. Jag ska nog titta lite under hennes madrass....

See ya!
/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0