Vuxen på låtsas

Ja, jag är vuxen på låtsas, eller vi är det, alla vi skandinavier på shleissheimer är lite vuxna på låtsas.. man ska ta hand om sig själv, ni vet hela det här med egen lägenhet, betala räkningar,laga mat, handla mat, städa, diska(förutom lee o co som har haft turen att fåtag i en lägenhet med DISKMASKIN..as..) men trots att man nu gör alla de här vuxna sakerna så känns det mer eller mindra som man är 12 år och är på kollo, nu har jag ju iofs aldrig varit på just kollo, men OM jag hde varit det så hade det lätt varit såhär, det är jag nästan säker på! Vi käkar frukost hos varandra, vi springer över med käket på tallriken, vi ropar ut till varandra genom fönstret, det är mysigt på ett sätt absolut! men känns som att allt är på låtsas...
Jag skulle väl helst inte vilja kalla mig själv för vuxen heller för den delen, hemska tanke! vuxen.. Men känns väl lite oundvikligt nu när jag faktiskt fyller 20 i år..20! herregud.. hur blev jag 20 liksom? Känns hemskt, kan ju inte vara tonåring längre nu..eller får jag det? jag kanske kan vara 19+1?:)
nä fan, en blinkning away och sen är jag 30..gott..

Nej nu ska jag diska sen ska jag laga mat(vuxen)

Jag och Lilli är förresten fortfarande besatta av Hills..jösses..när det tar slut kommer vi troligen att gå över till The City:P
Mohahaha

//Becca

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad otroligt roligt och spännande ni måste ha därnere ändå! Är lite avis... ;b Åh, och The City är ju jättebra! <3

2009-01-14 @ 18:00:08
URL: http://sandyfraction.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh baby inte bara jag som har ålderskris hör jag :P

2009-01-15 @ 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0