Relax

Nu är jag hemma, allt gick bra, resa och flytt m.m. skönt att ha det gjort innan sommarlovet, nu ska vi "bara" packa upp allting också..

Ikväll ska jag ha nåra tjejer här, vi ska dricka upp mitt billiga vin från münchen, det blir niice:D känns lite konstigt att dricka billigt vin utan lilli nu bara, men det får bli en annan gång;)

Jag tycker det känns lite konstigt att vara hemma, känns bra, absolut! jätte kul att träffa alla vänner, familj och allt, men känner mig lite tom, saknar nog den lille familie på 1 sal, kanske är det för man vet att det blir annorlunda nästa år också, för att man vet att vi alla kommer inte komma tillbaka till sal 1, som vi gjort efter de tidigare loven.. jag ska blänga sönder på dom jävlarna som sitter på vår balkong och stör nästa år:P
haha nej, skulle jag aldrig^^ :)

nu ska jag nog gå och handla lite, har ingen nagellacksborttagning och kan ju inte gå med slitet nagellack på! herregud.. ;)

ta hand om er!

torsdagskramar från "borran" (höhöhö)
//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Smakade det billiga vinet bra även i Sverige?? :)

2009-08-03 @ 12:20:11
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0