SOL SOL SOL

Finns det inte speciellt mycket av här i münchen, värme finns det, jätte varmt är det oftast, men sol är det lite dåligt med. Vi har haft mulet,regn och åska i flera dagar, samtidigts om det då varit skitvarmt!

Jag och lilli vaknade tidigt imorse, maria ringde, vi ska få två madrasser och ett tvbord av henne och michael:) Vi fick en tv och en dvd av schager innan hon åkte hem, så snart har vi nästan ett riktigt hem här nere;) Det går snabbt att samla på sig grejer, mina grejer försvann ju i branden, men jag har ändå hu rmycket skit osm helst att packa ner till flytten;)
Vi har letat lägenhet, går inget bra så vi är tvungna att stanna hos czech ett tag till, får väl gå, bara vi får stanna på 56:an(det fräscha huset) och inte 14, det blir ju drygt om vi måste flytta dit..

Det är ganska sorgligt nu, en vecka kvar i skolan, eller ja, föär de som dansar då, jag kan ju inte dansa, är dok mycket bättre, men fortfarande nte dansbra..
I onsdags åkte becca schager hem, det var sorgligt, grät ganska mycket, hon flyttar till london till hösten, har lite planer på att ta mig dit under novemberlovet kanske=)
Sen flyttar juhaa hem nu också, det blir också sorgligt.. usch, hatar att splittras, var jobbigt att flytta hit och nu när jag väl vant mig vid att vara borta hemifrån och känt att nu är det okej att vara här, då drar folk härifrån så blir det ju lika jobbigt nu igen, fast på lite annat sätt.. usch!

Snart kommer jag hem till schweden! Det blir niiice, har inte varit hemma på jätte länge, sen april..det tycker jag är jätte länge! men först kommer mor,far och bror hit, ska bli så himla roligt, längtar efter dom nu!

Nu ska jag väl dricka upp mitt kaffe, från och med kl. 13.00 idag är jag och juhaa fullbokade till och med söndagkväll, man kan nämligen se Cheer EM live på internet, DET mina vänner är SÅ JÄVLA NICE!

Håller tummarna för MFC i helgen nu!<3

Ha det bra vänner!=))

//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Synd bara att den där cheertävlingen hackade så förbannat...

2009-07-04 @ 19:50:58
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/
Postat av: Loebis

yay snart e du hemma igen =) <3

2009-07-05 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0