terminsslut

Nu jävlar är det nära, på måndag kommer mamma,pappa och fidden och sen blir det semester och flytt, sen bär dte va till schweden! Åh svensk sommar,grill och lösgodis! Jag kan knappt vänta!

Är hemma så himla länge, är rädd att jag vänjer mig så att jag inte vill åka tillbaka... men det får väl gå, blir väl förhoppningsvis lättare än förra året iaf!

Vi har fått lägenhet nu, jag och lilli, ska flytta en våning upp, asgött, till en liten tvåa, blir gött med egen säng...

Imorgon har min klass föreställning, jag kan inte vara med så får gå dit och stötta dom istället:)
sen har vi sommarlov, visst har det känts som att jag har haft sommarlov ett tag eftersom jag inte kunnat dansa, men ska ändå bli skönt att få sommarlov på riktigt!

Nästa år börjar jag tageschule, bye bye sena kvällar och sena mornar..fan..:P Det är väl iofs skönt att få tillbaka en normal dyngsrytm..

Imorgonkväll efter föreställningen är det avslutningsmiddag med skolan och sen är det party hela natten lång, förhoppningsvis;)

Ikväll åker sherw hem till danmark, får hoppas att hon tar sig en sväng upp till schweden i sommar:)

Nu ska jag ta och städa lite, de andra får gäster och det är u trevligt om det är lite fräscht här då:)

ta handom er vänner!

Kramar från münchen

//Becca


Kommentarer
Postat av: Lilli

Hehe skönt med egen säng va? :P

2009-07-09 @ 22:36:35
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/
Postat av: Loebis

yay snart e du hemma!!!! hoppas du får en mysig vecka med la familia!!! <3

2009-07-13 @ 10:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0