In med det nya, ut med det gamla.

Så var man tillbaka i München igen. Finfint väder har det varit dagen till ära men trots det hamnade Therese och jag på skolan. Där började vi på våra solon som ska vara klara alldeles för snart.
Igår var vi ett gäng som skulle på bar, eventuellt ut, men vi hamnade på en uteservering och drack varsin öl. Mysigt mysigt.
Imorgon börjar skolan igen och det känns ganska overkligt just nu. Alla andra har redan slutat sina skolor och vi har gjort klart våra föreställningar. Vad finns det att göra nu? Massor såklart. Jag längtar dock till tvåan. Fast jag önskar att våra kära roomisar inte skulle behöva lämna oss.
Menmen, man måste ju se framåt. Jag och Marielle har storartade planer på en Extreme Home Makeover. Idag drog hon till och med upp att vi kanske skulle måla. Ambitiöst. Men visst, jag är på, det lär ju lätt vara värt det. Om vi får färg av Shrek alltså.
Jag funderar på att köpa en ny garderob till hösten. En stor. Det blir nog bra.

Puss å kram, Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0