Gissa låten: "En helt ny värld..."

Den här helgen har varit bra. I fredags var jag och käkade på Kopfeck med några i klassen. Det var mysigt och maten (nästan alla tog vegetarisk hamburgare) var jättegod. Rekomenderar verkligen stället. När jag kom hem dröjde det inte länge innan jag och Fia somnade, vi var så trötta. Det känns som vi la oss jättetidigt men så kanske inte riktigt var fallet.
Tidigare på fredagen var jag hos osteopaten. Där var också min yogalärare som informerade mig om att jag numera inte får sträcka på benen tills jag slutar få ont. Hur jag ska fixa det här imån vet jag inte, det återstår att se. Eftersom jag tagit cykeln till skolan och osteopaten fick jag cykla hem en helt ny väg. Det var mysigt i det fina vädret och jag fick se en massa nytt. Förstår precis vad Lizzie menar med stockholmssirupum eller vad hon nu kallade det. Jag hade dock ingen aning om vilken väg hem som var den bästa så jag cyklade hela vägen hem på känsla. Det gick finfint.
På lördagen stack Fia och jag till dansbutiken där vi båda köpte samma balettdräkt som femton pers i klassen redan har. Sen åkte vi vidare till Olympia EinkaufZentrum där Tanja mötte upp oss. Där käkade vi pizza jättelänge och kollade parfymer. På kvällen gick Becca, Lilli, Johanna och jag och såg Slumdog Millionare på Cinema och idag har det varit våffelbak hos mig o Fia.
Det är vår och då ska man göra massa nytt i sin nya fina svarta vårjacka.

Om en vecka och tre dagar flyttar jag och om en vecka och fem dagar är jag i Sverige igen. Stressiga dagar detdär. Men jag bara väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0