Heartless

Imorse när jag vaknade till lite,av att Bodil håller wilma över mig och säger, men wilma ser du inte hnne? Nej, hon såg inte och det var väl bäst så tyckte jag! Så jag svor lite och fick ut dom båda två. Iaf när jag då vaknade till lite kändes det helt meningslöst att gå upp, är fortfarande sjuk så ska inte till skolan, ska liksom inte göra någonting idag, det är drygt. Snöar gör det här också, eller inte jätte mycket men det dalar ner någera snöflingor lite då och då, alltså ännu en anledning att inte gå upp.. Sedan väcker Lilli mig, är min tur att köpa kaffe idag, hade jag ju helt glömt så det blev snabb-kaffe, jävligt dåligt av mig. Så efter kaffe-missen så bestämde jag mig för att gå upp.
Fick för mig att koka ägg, gjorde en Lilli och glömde helt av det, så det stutsar väl nu antar jag..
Nu ska jag försöka ta mig och handla sen blir det väl ännu en film, förslag? vi har lite slut på ideér här nere.
För övrigt så är vi sjuka allihop i hela lägenheten idag, också drygt men trevligt med lite sällskap:)

Imorgon ska vi på bio, Slumdog millionär(som den heter på tyska hö hö hö;) den ska vara rätt bra, 8 oscar och 4 golden globe, men vi får väl se:)

Nu tar jag tag i mig själv idag med:)

//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Haha att göra en Lilli.... Inte rekommenderat=)

2009-03-20 @ 13:48:39
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/
Postat av: Loebis

den filmen e jävligt bra :)

2009-03-20 @ 14:20:33
Postat av: Anonym

en timmme då eller? hahhaha ni brås på varandra. snart ser vi väl lilli i blöja och napp ;)

2009-03-20 @ 15:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0