20

Jo, jag lever. Har fyllt år en massa och det har varit väldigt trevligt på många sätt. Vi fikade på chokladcafét på onsdagen, åt middag på MultiKulti i fredags och så var det Marias 25-års-fest på lördagen. Jag shoppade en massa i lördags. Mitt bankkort krånglade en massa och hela dagen krånglade en massa men nu har jag iaf en ny jacka! En svart kappa. Typ trench. Festen var kul. Tjejerna var jättesöta och jag hade väldigt kul. Det regnade på vägen hem men jag och Therese tog oss tappert hem ändå. Det var ju inte så långt. Strax efter kom Fia hem så vi kunde gå och lägga oss samtidigt.

Ja, jag bor ju med Fia, Edith och Puk numera. Jag och Fia delar rum. Det går väldigt bra och vi bjuder varandra på mat :P Om två veckor och tre dagar flyttar jag igen. Till veganerna. Igår upplyste jag den ena veganen om att jag förbereder min diet inför min inflyttning. Hon påstod att jag fått fel bild av dem och att de faktiskt äter pizza, godis, kakor och choklad också. Då andades jag ut lite. (Bara lite.)
Men om jag ska var ärlig så har jag faktiskt börjat äta nyttigare. Mindre kött, mer morötter och broccoli och till och med 2 inköpta kiwis varav en slängd då den var stenhård. Men det går framåt!

Soffan var här för en stund sedan och vi tragglade oss sakta men säkert igenom tyskaläxan. Och så var ännu en vecka gjord. Sehr gut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0