Isabel

Ja, alltså, hon lever, det kan jag helt klart intyga, ni behöver nte oroa er! Hon fyllde 20 i onsdags, då var jag och lilli uppe och sjöng för henne halv 7 på morgonen! det ni;)
Men iaf, ja hon lever, trots att hon inte visat minsta lilla livstecknet på bloggen på ett tag, så är det lugnt;)
Jag bor på första våning i huset nu och Isabel för tillfället på andra. Jag har försökt få henne att uppdatera bloggen, men icke, så nu skriver jag här istället.. bloggen undrar vart du är bella?  och jag börjar känna mig väldigt tjötig ;)

//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Ja nu tycker jag det är dags att vi får se ett inlägg från Isabel:)

2009-03-15 @ 20:49:04
Postat av: Lilli

Ja nu tycker jag att det är dags att vi får se ett inlägg från Isabel :)

2009-03-15 @ 20:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0