Morron

Idag är det söndag. Jag vaknade för ett bra tag sedan och Fia vaknade nyss. Men det är lugnt för det är sista dagen det sker. På tisdag flyttar jag. Eventuellt onsdag om jag inte hinner på tisdag. Fia flyttar så fort de ringer och säger att de har en nyckel till henne. Hon tycker att vi ska packa idag. Jag kanske packar litegrann. Hur som helst kommer jag ha ett nytt rum att bo i om tre dagar. Eller två. Nice nice. Vem hjälper mig flytta? Hehe ;)
Sen åker jag till Sverige på fredag. Härligt. Vila lite.
När jag kommer tillbaka efter lovet ska jag boka thaimassage. Och så ska jag åka till Ikea och pimpa mitt rum.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Lilli

Själv vaknade jag halv tio, trodde jag. Tills jag kom till repet i skolan en timme försent och insåg att det var inatt man skulle ställa om klockan....

2009-03-29 @ 15:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0