Redogörelse för helgen

Helgen har varit bra. Trots en del sjukdom i lägenheten så har den varit skön!
Lilli och jag hyrde film i fredags, det var nice, skönt att se filmer med bra kvalitet för en gångs skull!
Jag,Bodil och Wilma var ute på långpromenad med picknick(picnic?) vi åt chokladmuffins,mackor och jordgubbar och drack apfelshorle, mycket gott och mysigt:)
Var på Bio igårkväll med, Slumdog Millionaire, var skit bra! Den är verkligen värd att se!
Idag har jag varit ute och gått och sen vart på Subway för första gången med kathi och kathrin, det var mys:)

Där fick ni en snabb redogörelse av min helg, mindre intressant kanske..
Imorgon hoppas jag på att vara helt återställd efter veckans bihålinflammation, men frågan är, känner mig inte rktigt hundra, så får väl se om jag orkar dansa eller om jag kanske väntar en dag till..jag lär ju dansa;) får panik av att inte röra mig på en hel vecka! usch!

Nej nu ska jag lägga mig och läsa, läser för tillfället "danslärarens återkomst" av Henning Mankell, rekommenderas;)

Gonattkramar från München

//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Nu tycker jag att ni båda blivit dåliga på att uppdatera :P:P

2009-03-28 @ 21:27:01
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0