Schweden

Yes box, till helgen bär det av till vårt kära schweden, Bella åker redan på fredag, jag själv landar på svensk mark runt halv två på lördag. Lite blandade känslor att komma hem, som vanligt, men överlag så ska det bli väldigt skönt!
För min del blir detta sista besöket innan skolan slutar i mitten av juli i sommar, vi har ett pingstlov i början av juni, men jag stannar kvar här i münchen då, loebis kommer hit och hälsar på, innan hon åker tillbaka till sverige, det blir mysigt:)

Nu blir det stenhårt den här veckan och sen är det lov då alltså:) Alltid svårt sista veckan innan lov, man har ju liksom redan mentalt ställt in sig på lov, så hjärnan är inte riktigt med..
Min hjärna har väl iofs varit på semester ett bra tag,, häromdagen bad jag lilli säga till om maten kokade över när jag gick ifrån köket, då stekte jag fisk.. ja, ibland blir man ju fundersam..

Nu är det väl sovdags, har lite problem att somna på kvällarna, är liksom full rulle i huvudet och så ska man bara lägga sig ner och sova.. går inte bra alls, inte hjälper det att jag och lilli delar rum, och säng, vi ligger ju och tjötar in på småtimmarna med, men det är rätt mysigt det med:)

gonatt vänner:)

//Becca

Kommentarer
Postat av: Loebis

ser fram emot de med :) va söt du e som hoppas över att åka hem för att jag kommer, du hade inte behövt göra de, men e glad att du gör de :) pusspuss

2009-03-31 @ 08:04:07
Postat av: Lilli

Ja visst fan e de konstigt att mna plötsligt har så mycket att säga när man egentligen ska sova....

2009-04-03 @ 13:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0