Stackars Becca

Jag är sjuk, jag är sjuk och bitter over det hela! Det är jävligt synd om mig! Bara så ni vet!
Jag är alltid sjuk, jag är trött på att ALLTID vara sjuk, men vad gör jag åt det? Ingenting? Vad kan jag göra? tja, ingenting, för det är inget fel på mig HA! right.. men enligt läkaren så är jag bara en sån som blir sjuk lätt..nice..
Så, att lägga till på min lilla sjuk-lista den här gången är då alltså inflammation i bihålorna, infektion i halsen som var på väg ned mot lungorna, om några dagar hade jag fått lunginflammation om jag inte gått till läkaren..jaha.. Så nu är det dansförbud i en vecka, inte cykla, inte springa(som om jag skulle få för mig det??) tja, helt enkelt inte ta ut mig på något sätt..

Lilli är också hemma och är sjuk, trevligt med lite sällskap iaf!

Nu ska vi kolla The City och vräka i oss godis!

//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Hörru, Bitterfittan, jag gillar ditt inlägg... =)

2009-03-17 @ 21:19:58
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu tycker jag synd om dej lilla vännen min...:)



xxx

2009-03-18 @ 21:36:04
Postat av: Mia

Näää! Stackare! Krya på det hjärtat! <3

2009-03-20 @ 16:25:42
URL: http://mariavegborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0