Helg

Idag har BelBec delat på sig, känns lite konstigt, men det kommer nog  gå bra, för tillfället bor vi ju bara på varsin våning i huset:)
Imon ska jag och lilli till hyresvärden, vi ska skriva kontrakt (vi ska dela rum i fortsättningen), vi ska även försöka tigga till oss en garderob, fr väl se hur det går!

Igår kom jag hem till münchen, så på kvällen åt jag mat och drack vin med lilli, juhaa och hennes mor och syster framför melodifestivalen(ännu en gång, WEBB-TV va?<3) vi hade mycket trevligt då kvällen fortsatte med schlagerspel, jag vann inte..så mycket kan jag erkänna.. men de andra hade faktiskt spelat det innan!
Isabel joinade oss senare under kvällen då hon landat:)

Imorse gjorde vi en horribel upptäckt bredvid sängen..en liten bajskorv.. jag tyckte att det luktade illa men kunde inte riktigt hitta källan, förstod ju rätt snabbt att den skyldige var bodils kära vovve wilma, som också bor här i lägenheten..wilma lever upp till sitt smeknamn:skithund.

Trots sitt uppförande fick wilma följa med mig och lilli på långpromenad i englischer garten, har haft jätte härligt väder här idag! Vi gick och åt glass på självaste Häagen-Dasz! det ni?! det var hur gott som helst! OCH vi kunde sitta utomhus:))

Nu ska vi väl ta ut wilma en sväng till, vill ju helst inte göra en ny horribel upptäckt imorgon igen!

Kramkram

//Becca


Kommentarer
Postat av: Lilli

Hahaha.. Kanske Wilma håller sina behov utanför lägenheten nu när hennes ovän Bella har flyttat ut.. :) Tur för Isabel att dom på andra våningen inte brukar va hundvakter

2009-03-01 @ 22:06:07
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/
Postat av: Lilli

Hahaha.. Kanske Wilma håller sina behov utanför lägenheten nu när hennes ovän Bella har flyttat ut.. :) Tur för Isabel att dom på andra våningen inte brukar va hundvakter

2009-03-01 @ 22:07:49
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/
Postat av: J.

Gillade uttrycket "horribel upptäckt"!

2009-03-03 @ 09:24:14
URL: http://johannalovisacecilia.blogspot.com
Postat av: Loebis

skönt att höra att allt e bra, lite roligt med bajskorven :P

2009-03-03 @ 11:46:31
Postat av: ciccipissi....

jag skanar diig redan!!

2009-03-06 @ 02:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0