Hello lovers

hahah, saknar allt sex and the city lite, jag som skulle köpa boxen ju! vad hände med det...

Vilken helg jag haft! eller ja, egentligen vilken tid jag hag haft sen jag kom tillbaka från påsklovet! jösses, allt har gått i ett, det trivs jag ju i och för sig ganska bra med, men tiden har gått så himla fort!
Har varit ledig en dag sen jag började efter påsk, repat både i och efter skolan och på lördagar och söndagar!
I onsdags fick vi reda på att vi som vill gå över till dagskolan måste göra audition på lördag, kom lite snabbt så jag hann inet riktigt förbereda mig mentalt för audition, kanske var bra det med! Men audition gick väldigt bra, jag kom in på dagskolan och jessica sa bara massa positiva saker till mig, var skit kul:D
Lilli och sherwin kom också in, så nu sitter vi här och funderar på vad vi ska ta oss till nu till hösten, för min del känner jag att risken är ganska stor att jag faktiskt stannar här i 3 år till, tycker ju väldigt bra om skolan och det är en bra utbildning, så varför inte;)
Men jag, lilli och johanna ska också ta oss till stockholm i juni och göra audition till balettakademien där, så sen får vi väl se om vi kommer in och vad vi isf bestämmer oss för, blir spännande:)

Nu är det inte långt kvar till loeb kommer hit! och sen kommer cicci och sanna, åh vad underbart och få hit alla brudarna:))
MEN innan dess så har jag pedagogik prüfung(prov), och sen har vi föreställning på gasteig, ska bli så kul:)

snart tävlar ju MFC SM också, håller tummarna och tänker på er! LYCKA TILL;D

nej, nu är det dags för ännu mer dans, åh I lööv it;D

//Becca

Kommentarer
Postat av: loebis

i cant wait 2 se u <3

2009-05-13 @ 07:08:11
Postat av: Sanna

Baby jag e så glad för din skull! Men vill ju ha dig in schweeeden!! Så lite självisk får jag nog kalla mig. Mindre än en månad kvar :D wohoo... love love love

2009-05-13 @ 15:49:42
URL: http://sanshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0