phingst ferie

Ja, skadan var väl lite värre än det såg ut från början, så nu går jag med en liten skena kring benet så att jag inte ska kunna stuka foten.. får väl se lite när jag får bärja dansa igen, hade ju hoppats på att komma igång nu efter pingstlovet om två veckor, men det var inte alls säkert att det skulle vara möjligt, tack gode gud för sjukvården i tyskland iaf! här hjälper de ju faktiskt en;)

Jag har fyllt 20 sedan jag skrev sist, absolut ingen mening med att fylla 20 här nere i tyskland, men jag hade en jätte bra dag! Fick frukost på sängen av roomiesarna och sherwin, massa paket och så sjöng de för mig! Hade varit mysigt att vara hemma, men det gick ju inte. I helgen ska vi fira ed party, blir nice, hoppas på en trevlig kväll:)

Imorgon börjar vårt lov, ska bli skönt, trots att jag inte kan dansa är det härligt att få lov, man slappnar av på ett annat sätt då:)
På tisdag kommer Loebis hit, ska bli så sjukt kul att träffa henne! Var alldeles för länge sedan! Hon har varit borta i Nya Zeeland i några månader och varit galen och levt livet, men nu får jag äntligen tillbaka henne:)
Tisdagen därefter kommer Cicci och Sanna! Ska bli så kul att få hit tjejerna så de får se vad jag pysslar med här:)

Jag har också tagit ett stort steg;) Jag har bestämt mig för att stanna här i münchen i några år till, hade ju lite beslutsångest, men så kände jag att jag ville stanna, så i september börjar jag ettan igen, fast dagskolan den här gången, känns ASBRA!

Nu ska jag sova, får sängen för mig själv inatt! Lilli ligger på gästmadrassen, så nu sover vi i varsin dubbelsäng i vårt lilla minirum:))

Gonattkramar från münchen

Becca

Kommentarer
Postat av: Loebis

ahhhh ska bli sa kul att se dig igen :) Var pa tok alldeles for lange sedan!!!!!!

2009-05-31 @ 01:40:05
Postat av: Sanna

Åh babyyyyy jag längtar så! det kommer bli alldeles fantastiskt o få krama dig igen <3 <3 <3

2009-06-02 @ 22:17:18
URL: http://sanshine.blogg.se/
Postat av: Mia

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ta med billigt vin och kom hem och sup ner mig!!! Fan va najs att få bli redlöst full,... och fattig... :P Haha!



(Svarade på ditt inlägg på min blogg! ;P)



Puss skumpan <3 ;)

2009-06-05 @ 19:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0