wazzuup bitches

Jag är rastlös, så jävla rastlös!! kryper i hela kroppen och mycket snart så klättrar jag på väggarna.
Jag har skadat mig lite, så får inte dansa. Har stukat foten och troligen slitit av en liten bit av ledbandet, så har hoppat på kryckor sedan i torsdags, det är segt! Men jag använder faktiskt inte kryckorna när jag går runt hemma längre, det är ganska skönt att slippa:) så det blir bättre:)
Tyvärr så lyckades jag ju passa in att skada mig lagom till showen här i münchen, det var ju alldeles fantastiskt, för nu missar jag ju showen vi repat till i princip hela året, men jag är inte bitter alltså, absolut inte bitter;) (jag lovar pappa)
Men det är faktiskt ganska nyttigt att skada sig lite ibland, man inser ju att man inte är odödlig och att man ska lyssna på kroppen, så även lilla jag har väl lärt mig en liten läxa nu:)

Idag bestämde jag mig för att vara hemma från skolan, ser faktiskt ingen anledning att gå dit idag, de kommer bara repa inför showen, så jag skippar. Går hellre imorgon när det är genrep, det är ju iaf lite kul att kolla på:)

för tillfället råder lite musikkrig i lägenheten, jag passar på att lyssna på Rent soundtrack när inte lilli är hemma, bodil tyckte då att det var passande att sätta på björn skifs eller nån jävla skit på högsta volym.. än en gång, jag är inte bitter;)

Nu ska jag gå ut i solen:)

//Becca=))

Kommentarer
Postat av: Sanna

Baby snart rockar vi münchen ihop ;) can't wait fo' real <3

2009-05-20 @ 20:46:55
URL: http://sanshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0