1a advent

Imorgon är det 1a advent, känns helt skumt, här i münchen har vi sol och vämre, känns mer som det går mot vår här! Men idag ska vi på julmarknad, så då kanske man kommer in i lite julstämning iaf!

Idag har vi städdag här, var ett tag sen, men nu börjar det ordna upp sig igen!

Nu har vi en vecka kvar i skolan, sen prüfung, sen är den här terminen klar! skönt!

Imon ska jag prata i telefon med NELLA!! m-m-m!!;D


Nu ska jag väl ta tag i mig själv, laga lite mat eller nått spännande, ikväll blir det filmkväll! Måste ta det lite lugnt nu innan prüfunget!

BTW; mia!!
Timbaland ft. Nelly Furtado & SoShy - Morning after dark
Lady Gaga ft Beyonce - Telephone
Lady Gaga hela albumet; The Fame monster

Och nella: Empire state of mind! M-M-M!!!


//Becca

Kommentarer
Postat av: Mia

Thank you thank you thank you! <3

2009-11-28 @ 16:45:52
URL: http://mariavegborn.blogg.se/
Postat av: Sanna

fatta vad tiden går fort :D snart är du hos mig igen <3 :)

2009-11-29 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0