222

Nu skriver jag det 222a inlägget på vår blogg, coolt;)

Miapia, det här med låtlistan, jag måste erkänna att jag käner mig lite efter just nu, jag vågar nämligen inte ladda ner, trodde det var lugna puckar här nere, men en tjej i min klass har åkt fast, så jag låter det vila lite, men tack gode gud så har jag ju spotify, så lite hängerjag med iaf=) Men okej, tips just nu, de låtar som snurrar på reeat å mitt spotify för tillfället är väl;
Britney-3(såklart)
Keri hilson o co- return the favour
nelly furtado & flo-rida - Jump(asbra)
Sugababes - get sexy(också asbra)
rihanna, jay-z och kanye west- run this town
Beyonce- sweet dreams
Beyonce - Diva
Black eyed peace - Imma be
akon och david guetta- sexy bitch

hyfsat nöjd så länge mia?=) eller har du redan hört alla kanske? dom är ju inte nyast direkt...

Imon har jag o lee tyskaprov, håll tummarna!
Sen är kursen över, skönt, det har varit roligt, men jag orkar inte mer nu, speciellt inte när vi har prüfung i dansen om två veckor, shit, nu gäller det att ha alla hästar i stallet i två veckor!

Om ni inte hör av mig, så vet ni alltså varför, alla håller tummarna nu för vårt teknikprüfung den 8e december!

Snart ses vi ju med schweden, åh vad mys!

Igår bakade vi lussekatter och pepparkakor och såg kalle ankas jul hemma hos maria med hennes barn, det var så kul! Fick riktigt hemlängtan!

//Becca

Kommentarer
Postat av: Mia

Kanonbra Becca :) Jag är mycket nöjd ;) Keep going! Haha! Men jättebra, är några där jag inte har lyssnat på, så ska bli kul. TACK!



Jag älskar dig!!! <3

PUSSPUSSPUSS<3<3<3

2009-11-24 @ 16:19:18
URL: http://mariavegborn.blogg.se/
Postat av: nella

empire state of mind - jay-z feat. alicia keys! den med, herregud kvinnor ;)

2009-11-24 @ 21:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0