Även för mig

Idag var en ny dag, även för mig! Har dansat idag, efter operation och skit så fick jag tagit ut stygnen igår och idag var jag tillbaka i danssalen, helt underbart! vad vore livet utan dans egentligen???
Kan endast summera dagen på ett sätt; UNDERBAR!

Igår var vi i stan, vi var lediga från skolan, nån feiertag(helgdag) av något slag, råkade shoppa lite och kanske göra åt nån euro för mycket på münchens mysigaste café, Aroma Café, m-m-m vad vi älskar det va!

Nej nu är jag så PEPP! gaah, så niice!

Alldeles för myckt energi, kommer aldrig kunna sova, hur ska det gå imon?

Vänner i schweden, nu är dte inte så långt kvar till vi ses ju!

Fast det känns ganska långt här nere, för här har vi haft varmt, nä'stan upp emot 20 grader och sol tre dagar i rad, så känns inte riktigt som att vi ska ha jullov om typ 3 veckor! men så är det;)

Nu ska jag försöka tagga ner lite så jag kan somna ikväll!=)

Kram på er!

//Becca

Kommentarer
Postat av: loebis

aw så gött vännen =) var förberedd med vinter/regnjackan här hemma, är sol ute nu iofs men man vet aldrig hur länge de varar... ses snart!! yay!! <3

2009-11-20 @ 12:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0