Pepparkakor

Idag är det sista dagen på tyska kursen, gud vad skönt! det har varit kul och givande, men herregud vad jag inte pallar det mer, speciellt inte läxorna, kursen har väl gått bra att dra sig till men att ha läxor hängande över sig, nej, det lär jag ju inte sakna! Vi klarade förresten provet, lilli och jag, vet dock inte hur bra vi klarade det, men vi gjorde det iaf!
Idag ska vi bjuda våra kära kurskamrater på pepparkakor, m-m-m=))

Nu är nästan hela veckan gjord, sen är det en vecka kvar sen är det prüfung, äntligen!! ska bli skönr att få terminen avklarad nu, jobbigt såhär i slutet när man bara vill ha lov!

vet ni!! på prüfunget måste vi ha tights och balettdräkt, helt okej med mig, men vi får inte ha tighta hotpants över, gaaah, känner ju sig så snygg och bekväm med fyra rumpor, verkligen! man vill ju bara gömma sig!

jag dricker kaffe och mår gott! ses snart!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0