Today is a new day

Mån, tis, ons var dåliga dagar. Så på onsdagen bestämde jag mig för att lägga mig i tid. Halv tio var planen. Tio blev det. Och bra blev det. Dimman jag känt tidigare i veckan var nästan helt borta. Och jag drömde inte om mjuka kuddar och täcken på lektionerna. Och bra var jag. Nja, det är väl en smaksak, men bra kändes det iaf. Så ikväll ska jag också lägga mig tio.

Tills dess är dagen rätt öppen, jag ska duscka och äta och diska och sen får jag göra vad jag vill. Eller, kan göra vad jag vill.

Imån ska jag och Becca äta fredagsbaguetter. Det blir dock inga baguetter för att flickan har ju opererat bort nån tand och dricker bara flytande. Och inte är jag den som då sitter och trycker i mig chips när en annan sitter och lider bredvid. Jag har snällt kommit på många bra och flytande förslag till morgondagen såsom chokladmousse, smoothie... okej, igår kom jag på fler. Tror jag. Hur som helst så ska inte fredagsbaguett-känslan förstöras av det. Sen om det blir någon sneak preview-bio får vi se.

Idag hade jag pedagogik, 3 down, 1 more to go... (Denna kära lektion gav mig förövrigt en minuts lunch som jag råkade utöka till fyra så nu ska jag gå och laga mat.)

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0