Tomorrow, Tomorrow

Jahap, vad är felet med mig undrar jag? eller med min kropp kanske? Självklart var tandvärken inflammation i visdomstanden, så enda sättet att slippa en ny inflammation eller att slippa ha mer ont är att dra ut den. Den är ju självklart inte utväxt så jag måste ju också då operera ut den, wihoou...INTE!
Speciellt inte med tanke på att vi har prüfung snart, men jag måste, var lite splittrad innan mellan att antingen ta ut den, missa en vecka o sen att det blir bra, men att dom kanske blir lite sura på skolan, pga prüfunget, ELLER att ha ont,gå på smärtstillande i 4 veckor till... jag klarade 2 minuter sen insåg jag att det var otroligt korkat alternativ! Så imon åker den, den jäveln ska jag döda i ett glas cola sen, MAHA!!

Nu ska jag äta lite, sen är det tyska kurs, viel spass=))

Imon kommer nog ett bittert inlägg där jag ångrar allt! Hahah

//Becca

Kommentarer
Postat av: Sanna

Loovve YOOOOUU, love YOOOUUUU (R.kelly falsett)

2009-11-18 @ 20:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0