3

Britneys nya låt, fattar inte riktigt grejen med texten. Men hej! det är ju Britney, den är grym ändå alltså;)
Battlefield kan jag inte riktigt komma över heller, m-m-m!

Jag kan rabbla en hel del låtar som är favoriter just nu, men jag stoppar mig här, jag är ju faktiskt arg,trött och bitter, då kan jag ju inte rabbla massa ASBRA låtar! Då blir jag ju kanske på bättre humör;)

Jag är så less på att vara sjuk, ni som känner mig lite för väl vet ju att jag är sjuk, jämt och ständigt är jag sjuk,blir frisk och sedan direkt sjuk, det måste ju vara något fel på mig? eller? Palla att bara vara klen o känslig liksom..
Blir så himla stressad av att ligga hemma också, missa en massa i skolan och bara ligga hemma i sängen och veta att man missar ännu en dag, förlorar massa muskler och degar ihop sig totalt!! Vilket också gör det hela värre, för genom att gå ner sig blir man ju inte friskare direkt, livspiralen ska ju gå uppåt och inte neråt som någon klok själ sa någon gång;)
Jag har svårt att få den att gå uppåt igen, känns som att allt borras neråt, var ju meningen att jag skulle ha en nystart nu, men har inte lyckats vara i skolan en hel vecka sen jag började eftersom jag har varit SJUK hela jävla tiden fram och tillbaka!!! GAAAAAAAAAAAAH

Nu går jag och lägger mig. Jag hoppas på en mycket, mycket bättre dag imorgon, OCH en fortsättning på en bättre dag också, genom en bättre vecka och till och med månad kanske? men vågar inte hoppas så långt!
okej okej, Positivt var det! Imogron BLIR en bättre dag!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0